Online casino Philippines using gcash سازه فلزی، شرکت سیف بنا فولاد توانمندی لازم برای ساخت سالانه 12،000 تن سازه فلزی را دارد.

Steel Structure Fabrication

ساخت سازه فلزی

امروزه با پیشرفت علوم و تكنولوژی نیازها و خواسته های جدیدی در زمینه مهندسی سازه فلزی رخ نموده است. عامل زمان در ساخت سازه فلزی ها اهمیت دوچندان یافته و این امر گرایش به سازه فلزی های پیش ساخته را افزایش داده است همچنین با افزایش جمعیت جوامع بشری علاقه به داشتن فضاهای بزرگ بدون حضور ستون های میانی خواهان بسیار پیدا كرده است.


سازه های فلزی به علت امکان مونتاژ اسکلت قبل از نصب و لزوم اجرای همزمان و بدون وقفه اسکلت ، در مقایسه با سایر سازه ها از سرعت عمل بالاتری برخوردار می باشد ، همچنین بدلیل همگن بودن تیروستون و بادبند بعنوان اعضاء اصلی، اسکلت سازه های فلزی دارای یکپارچگی مناسبت تری نسبت به سایر سازه های می باشد و به همین دلیل نیز نتیجه محاسبات سازه ای فاصله نزدیکتری به مقاومت واقعی سازه های فلزی دارد و به دلیل نوع اتصال اعضاء تیر و ستون، امکان توسعه طبقات در سازه های فلزی به شکل مناسب تر و قابل قبول تری وجود دارد.


فرآیند ساخت سازه فلزی نیازمند دانش و تجربه ی کافی و نیز برخورداری از ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته می باشد. اگرچه این فرآیند در بسیاری از پروژه ها به صورت سنتی، توسط نیروهای تجربی و با استفاده از امکانات اولیه صورت می گیرد، لازم است توجه کارفرمایان پروژه های ساختمانی به برخی از مهم ترین خطرات و ریسک های انجام این کار که متعاقباً هزینه های بسیاری را به آن ها تحمیل خواهد نمود، جلب گردد:

• واژگون شدن سازه
• جوشکاری ضعیف و با کیفیت پایین به دلیل عدم برخورداری از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته جهت کنترل و بازرسی جوش
• خطاهای ساخت نظیر خطای زوایا به دلیل پایین بودن دقت کار

سیف بنا فولاد با در ا ختیار داشتن نیروی انسانی متخصص، تجهیزات مدرن، ابزارآلات پیشرفته ی آزمایشگاهی و فضاهای مناسب تولید، توانمندی و شرایط لازم برای ساخت سالانه 12،000 تن سازه فلزی با دقت و کیفیت بالا را دارد.