Online casino Philippines using gcash تعمیر و جایگزینی اضطراری یکی از توانمندی های ما در شرکت سیف بنا فولاد می باشد

Emergency Repair

تعمیر و جایگزینی اضطراری

یکی از توانمندی های ما در سیف بنا فولاد که ناشی از تجربه ی طولانی ما در صنعت ساختمان و دست و پنجه نرم کردن با مسائل و مشکلات بسیار در پروژه هاست، توانمندی اجرای پروژه های اضطراری می باشد. در این پروژه ها، توانایی حل مسئله و تصمیم گیری سریع جهت مدیریت بحران، علاوه بر در اختیار داشتن نیروی انسانی باتجربه و امکانات و تجهیزات لازم، از موضوعات کلیدی در اجرای موفقیت آمیز پروژه می باشند.
مهم ترین کاربرد تعمیر و جایگزینی اضطراری، در تعمیر یا نوسازی پل هایی است که به دلایل مختلف نظیر آتش سوزی، طوفان، سیل، زلزله و تصادفات دچار حادثه شده، تمام یا بخشی از پل غیرقابل بهره برداری می-گردد و در نهایت بخشی از شبکه ی حمل و نقل را با بحران مواجه می نماید و لذا اصلاح سریع آن بسیار حائز اهمیت می باشد.
تخریب پل ها در اثر بروز حوادث غیر طبیعی نظیر تصادفات و آتش سوزی و نیز حوادث طبیعی بدون پیشینه و مغایر با طبیعت معمول منطقه نظیر سیلاب های ناگهانی، پدیده ی شایعی است که نیازمند عملکرد سریع جهت جلوگیری از بروز اختلال در شبکه ی عبور و مرور می باشد.
حیاتی ترین بخش در فرآیند تعمیر و جایگزینی پل های آسیب دیده، ساخت تیرهای فلزی است. لذا لازم است که تولیدکننده ی سازه فلزی، برنامه ی زمان بندی جاری تولید خود را تغییر داده و به صورت 24 ساعته کار کند.